La Municipalidad de San Cristóbal

comunica en el marco del Convenio de Cooperación Interinstitucional Educativo entre la Municipalidad de San Cristóbal y el Instituto» San Patricio de Irlanda del Norte» a los interesados que quieran cursar una carrera en el área de Enfermería, Radiología, Nutrición, Fisioterapia, Psicología, Nutrición y Farmacia.
Para más información acercarse a la Municipalidad.

2 thoughts on “La Municipalidad de San Cristóbal

• An interesting discussion is definitely worth comment. I do believe that you ought to write more on this subject matter, it may not be a taboo matter but usually people do not speak about such issues. To the next! Best wishes!!

Respuesta
  • Greetings! Very useful advice in this particular post! Its the little changes that make the most important changes. Thanks for sharing!

Respuesta